AMINO-MIX®  Štěstí přeje připraveným  Nástrahy a návnady pro sportovní rybolov

ZPRÁVY OD VODY » Milan v Ostrově nad Oslavou

CARP TOUR 2013

Tak jako poslední 3 roky i letos jsem pro svoje kamarády přichystal výlet za kapry.

Tentokrát jsme zvolili soukromý revír Ostrov nad Oslavou,kde jsme byli poprvé.Tajně jsme doufali,že se nám podaří ulovit nějakou velkou rybu.Přípravy na tuto výpravu probíhaly už od zimních měsíců a stále dokola se řešilo co si na místní kapry připravit za krmení.Spousty napsaných SMS,provolaných minut na mobilech a taky hromada času strávená na našem oblíbeném webu Mrk.cz.Nakonec se u vody sešla slušná sbírka krmení od různých značek.A to jak českých,tak i zahraničních výrobců.

Já jako moravský patriot jsem jednoznačně zvolil moji oblíbenou značku krmení-AMINOMIX.Přece nebudu hledat někde jinde,když mám možnost mít kvalitní krmení přímo ze srdce moravského jihu.S majitelem p.Fantou jsme sestavili kapří jídelníček přímo na míru mým zvyklostem a praktikám u vody.

Jako základ jsem zvolil směs partiklů,a to řepku,pšenici a kukuřici.Příprava partiklu proběhla s předstihem a vše bylo náležitě načasováno na termín výpravy.

Dále jsem vsadil na mnou velmi oblíbený a odzkoušený Method-mix Brusinka-Robin red.Jeho složení považuji za přesně určené k lovu kaprů a můžu ho osobně jen doporučit.

Hlavní krmnou složkou byla směs rychle a pomalu rozpustných pelet o průměrech 8,12,17 a 20 mm.Z těchto pelet jsem vytvářel tzv.chlupaté pelety.Postup míchání těchto chlupatic je velmi jednoduchý.Do kýble nasypu směs pelet,přeliji boosterem CSL+Ananas a lehce zasypu method-mixem.Takto připravené pelety pak lopatkou rozhazuji na krmné místo spolu se směsí partiklu.

Nakonec jsem si ještě připravil směs do PVA punčochy.Tato směs se skládala z peletek 4mm s příchutí Oliheň,nasekaných boilies s příchutí Jahoda,Ananas,Kořeněný Tuňák,Oliheň+Černý pepř.Celou tuhle směs jsem pak prolíval boosterem Tekuté játra s příchutí Oliheň,nebo CSL+Ananas.Jako nástrahu jsem zvolil na první prut boilie Kořeněný Tuňák+PVA se směsí.Na druhý prut jsem nasadil moje velmi oblíbené boilie Brusinka+Robin red a k tomu opět PVA se směsí peletek.Třetí prut pak moje další oblíbené boilie Oliheň+Černý pepř.Nejúspěšnější za celou výpravu bylo jednoznačně boilie Kořeněný Tuňák.Opět mě nezklamalo a má moji naprostou důvěru.Největší kapr byl uloven na boilie Oliheň+Černý pepř.

Tohle byla moje sestava krmení na 5-ti denní pobyt u vody.

Po příjezdu na předem rezervované místo jsem nejprve začal míchat první dávku krmení.Ta se skládala z method-mixových koulí s partiklem.Koule jsem dělal velikosti pomeranče.Přibližně dvacet těchto koulí jsem pak lopatkou rozházel na zvolené místo v přehradě.Již první chycený kapr této výpravy mě velmi potěšil.S mírou 94cm nasadil laťku velmi vysoko a předem můžu napsat,že za celou dobu nebyl překonán.Boilie Oliheň+Černý pepř je prostě luxusní.

Po ulovení tohoto místního velikána nastal na krmném místě naprostý klid.Tudíž jsme se věnovali debatě s kamarády a přípravě tábora k našemu pobytu.Další den ráno jsem provedl první krmení z loďky,kdy jsem začal krmit partiklem a chlupaticemi.Chvíli po zakrmení se mi podařilo ulovit dalšího krásného kapra s mírou 89cm.A opět nastal na krmném místě klid.Tudíž jsem se rozhodl pro večerní zakrmení opět partiklem a chlupaticema.Následující den začal ve 3 hodiny 5 minut první jízdou a na konci se na podložce objevil kapr 80cm.

Tento den jsem ulovil celkem 8 kaprů od 45cm do 80cm.Následující den jsem začal krmit hned ráno v 6 hodin.Ovšem došlo ke změně počasí a ryby na krmení nereagovaly.Podařilo se mi ulovit jen 3 kapry,kdy největší měl krásných 84cm.

Hodně potěšil krásný šupináč,který bojoval do posledního okamžiku.Krásný souboj s trochou štěstí u vázky v naprosté tmě.

Chvíli po něm se ozval znovu signalizátor a po krátkém urputném souboji jsem podebral lysce s mírou 72cm.Byl krásně kulatý a doslova z něho stříkala směs krmení,kterou jsem rybám předložil na krmném místě.

Nicméně závěr výpravy se blížil a já jsem stále nebyl spokojen s celkovým počtem ulovených ryb.Proto jsem se odhodlal pro závěrečné masívní krmení.Namíchal jsem asi 15 kilo oblíbených chlupatic a k tomu dalších 15 kilo směsi partiklu.Tuto dávku jsem pak s kolegou rozházel na krmném místě.Následovaly tři záběry,ale pouze menší kapři do 68cm.Takže  s trochou rizika jsem provedl poslední zakrmení výpravy s tím,že buď kapři dostanou žrací amok,nebo totálně vyhořím.Rozhodl jsem se pro velkou dávku zakrmení posledními zbytky.Bylo těsně před soumrakem,kdy se začali ukazovat první kapři.Signalizátory ovšem mlčely a já jen seděl v křesle a sledoval v klidu hladinu.V ruce hrnek s kávou,v prstech cigárko a občas nějaký ten pohárek vínka z Moravy.Setmělo se a kapři se začali házet přímo tam,kde sem je chtěl mít.Už jsem začínal tušit,že moje taktika by mohla uspět.Naprosto v klidu jsem ulehl na lehátko do bivaku a poslouchal šplouchání.Ani se mi nechtělo spát a jen jsem čekal na první záběr.A ten přišel v čase 01.30 hodin.První jízda byla tady.Sice menší ryba,ale aktivita ve vodě byla slyšet hodně hlasitě.A pak to celé vypuklo.Během necelých 12-ti hodin se mě podařilo zdolat celkem 18 kaprů od 45cm do 80cm.Nádherný konec výpravy a odměna za vynaložené úsilí.

Za celou výpravu jsem ulovil celkem 36 kaprů,z toho největší měli 84,85,89 a 94cm.Používal jsem háčky od firmy M-art kovo,na jejichž vývoji a výrobě se podílím.Tyhle háčky mě ještě nezklamaly a plně jim důvěřuji.Moji kolegové Honza a Pepíno pak ulovili celkem 26 kaprů,kdy Honza chytil největšího 81cm a Pepíno 84cm.Jsou to dva super chlapi a u vody je s nimi zábava.Tady máte fotky těch dvou nerozlučných kamarádů a srandistů.Hoši,děkuji za chvilky strávené s Vámi u vody.

Závěrem chci poděkovat firmě Aminomix za skvělé krmení a za celkový přístup k zákazníkům.